رضايت مراجع از اثربخشي نوروفيدبك لورتا

 

 

 اثربخشي نوروفيدبك لورتا

رضايت مراجع از اثربخشي نوروفيدبك لورتا

مرکز درمانی و مشاوره نوروفيدبك لورتا

اثربخشي نوروفيدبك لورتا

روش درمان لورتا نوروفیدبک

نوروفیدبک به ما یاد می دهد امواج مغزی خود را در بهترین حالت تنظیم کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم .نوروفیدبک برای افزایش عملکرد مغز به کار گرفته می شود کسانی که میخواهند توان فکری خود را افزایش دهند می توانند از نوروفیدبک استفاده کنند.

نوروفیدبک هیچ عارضه ای ندارد. نوروفیدبک مانند گوشی پزشک عمل می کند. گوشی پزشک صدای قلب را تقویت می کند و نوروفیدبک نیز امواج مغز را تقویت می کند و به رایانه می فرستد تا آگاهی ما نسبت به آن افزایش پیدا کند. از همین رو، نوروفیدبک هیچ عارضه ای ندارد. به عبارت دیگر، نوروفیدبک یک ذره بین است. ذره بینی که امواج مغز را به شما نشان می دهد. نگاه کردن با این ذره بین هیچ عارضه ای برای فرد ندارد.

 

مزایای درمان نوروفیدبک؟

اثرات درماني پايدار، نداشتن عوارض جانبي و اثرات سوء برخي داروها از مزایای نوروفیدبک است. در حقيقت داروها به عنوان يك ماده خارجي سعي در تنظيم فعاليت‌هاي مغز دارند. بنابراين با قطع آن‌ها، در بسیاری از موارد نظم ايجاد شده در مغز نيز از بين مي‌رود. در حاليكه هدف نوروفيدبك آموزش خودتنظيمي به مغز است. در نتيجه پس از درمان با نوروفيدبك، مغز با مواجهه با مشكلات جديد و خارج شدن از نظم خود، نيازمند ماده دارويي خارجي نمي‌باشد، چرا كه مي‌تواند از طريق فرايند خودتنظيمي، نظم جديد خود را بدست آورد. به عبارتی دیگر، پس از جلسات نوروفیدبک مغز نحوه تنظیم کردن خود را یاد گرفته است و می تواند در موقعیت های مورد نیاز، از آنها استفاده کند.

کاربردهای نوروفیدبک:

✔️دردهاي مزمن و سردردهاي ميگرني

✔️اضطراب

✔️افسردگي:

✔️ناتوانی یادگیری

✔️اختلالات خواب

✔️صرع، آسیب مغزی و سكته مغزي

✔️آسیب مغزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.